منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم-راهبرد معاصر
روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ پزشکیان: قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم مخبر: شهیدرئیسی مردم را به عنوان پشتیبان دولت به صحنه آورد بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود تاکید ایران به استفاده از ارزهای محلی به جای دلار در مبادلات‌ بریکس معاون روابط عمومی سپاه منصوب شد دادستان دیوان محاسبات مشخص شد

منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره محل بعدی خدمتش پس از پایان دولت سیزدهم، گفت: من نیروی بنیاد مستضعفان هستم و قبل از حضور در دولت سیزدهم در این بنیاد بودم، پس از استقرار دولت چهاردهم به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، 3  هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره محل بعدی خدمت خود اظهار کرد: من در خارج دولت سعی می‌کنم کمک‌کار دولت باشم.


وی افزود: من نیروی بنیاد مستضعفان هستم و قبل از حضور در دولت سیزدهم در این بنیاد بودم که شهید رئیسی از من دعوت کرد و من ابتدا به‌عنوان استاندار تهران و بعد معاون اجرایی رئیس‌جمهور به دولت آمدم و پس از استقرار دولت چهاردهم به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم.


معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور یکی از افتخارات دولت سیزدهم بود که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تأکید داشتند. این سفرها منجر به حل مشکلات کشور می‌شد و آورده‌های بزرگی برای کشور داشت که امیدوارم دولت بعدی این سفرها را ادامه دهد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده